שחזור שד

דיון מתוך פורום  בריאות השד

10/07/2013 | 20:46 | מאת: ליאל

שלום, אני בחורה בת 24 ולפני כשלוש שנים הייתי מעוניינת לעבור ניתוח הגדלת חזה. בעקבות כך גיליתי גוש בחזה ועברתי ניתוח להוצאתו. התגלתה פיברואדנומה. כמה חודשים לאחר מכן התגלו גושים נוספים אך לא עשיתי איתם דבר כי הכירורגית שד אמרה שזה מבנה החזה שלי ואין לי מה לרוץ לעבור ניתוח כל פעם. בתור בחורה צעירה אני חשה הרבה בושה בחזה שלי (השד שנותח מעט התקטן), ומגעילים אותי הגושים שאני חשה. מבחינתי גם לחיות עם גושים זה דבר שמאד מעיב על השקט הנפשי שלי וילווה אותי לאורך כל החיים. האם מומלץ ואפשר לבצע כריתת שדיים ולבצע שחזור?

לקריאה נוספת והעמקה

ליאל שלום פיברואדנומות אינן דבר "מגעיל" ובודאי לא סיבה לכריתת שד. עצוב לי לקרא שכך את מרגישה כלפי גופך. אני מציעה שתקבעי פגישה נוספת עם הכירורגית שלך או לחוו"ד נוספת על מנת שיובהרו לך הדברים יותר. אני משוכנעת שלאחר הסבר נכון תשני את הרגשתך ואולי אפשר לשפר גם את אסטטיקת השד שלך אם צריך. בברכה ד"ר תמי קרני

17/07/2013 | 02:27 | מאת: ליאל

תודה דר קרני על תשובתך, אך מה הכוונה לשפר את האסטטיקה? האמת שמעבר לעובדה שקשה לי לקבל כך את עצמי אני חוששת מדחיה מפני גברים שירגישו את הגושים...זה מצב לא נורמלי ולא כל גבר ירצה לקבל אישה כזאת לדעתי..

מנהלי פורום בריאות השד