מלנכוליה
דיון מתוך פורום דיכאון - אבחון וטיפול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי אני בת 27, דוקטורנטית לכימיה ולכאורה אין לי שום סיבה להרגיש רע. אני סטודנטית מצטיינת יש לי חבר ומשפחה אוהבת ותומכת אבל משום מה אני מרגישה שאין לי כל טעם בחיים. מאז שאני זוכרת את עצמי יש בי הרבה עצב אבל לאחרונה אני לא מסוגלת לתפקד בצורה נורמאלית. אני לא מצליחה להתרכז או לעבוד בצורה סדירה ורק חושבת על כמה הכל תפל וכמה החיים חסרי משמעות עבורי. החבר שלי טוען שאני צריכה טיפול פסיכולוגי. האם הוא צודק?
שלום לך, לחשוב על כמה הכול תפל ושחייך חסרי משמעות לא יעיל גם אם תוכן של המחשבה הוא נכון. מחשבות בכיוון הזה רק מדרדרות אותך וגורמות לך להרגיש עוד יותר רע. התיעצות עם פסיכולוג/ית, פסיכותרפיסט/ית בגישה התנהגותית - קוגניטיבית יכולה מאוד לעזור. תודה על פנייתך לפורום, אשמח לענות על שאלות נוספות, בברכה,