שאלה לגבי אסטו
דיון מתוך פורום דיכאון - אבחון וטיפול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לפני כמה ימים התחלתי ליטול אסטו (שבוע ראשון חצי כדור). שמתי לב שמרבית הרופאים והמטופלים טוענים שההשפעה ניכרת לאחר שבוע שבועיים. האם ייתכן כי ישנה השפעה כבר לאחר יומיים במינון של חצי כדור? והאם זה מעיד על רמות נמוכות של סרוטונין או שמא על קליטה טובה של הכדור? דבר נוסף, האם ניתן להמשיך בטיפול של חצי כדור גם לאחר שבוע והאם עליות וירידות במצב הרוח הן טבעיות בטיפול או שהן קורות לאור המינון הנמוך? תודה!
שלום. השפעה של ציפרלקס מורגשת תוך מספר שבועות בממוצע. הטבה מלאה תיתכן תוך6-8 שבועות . מינון המומלץ בין 10-30 מג. לגבי המשל עליך לפנות למטפל שלך בברכה,