לא יודעת מה לעשות.תחושת כישלון ובדידות

דיון מתוך פורום  דיכאון - אבחון וטיפול

20/08/2019 | 17:26 | מאת: מישהי

אני בחורה בת 30.מתמודדת עם הפרעה ריגשית.כבר 3 שנים אני לא עובדת ויושבת בבית.והמצב מאוד קשה כך.גם הפרנסה הולכת.וגם הדיכאון ותחושת הריקנות והבדידות.שאני כבר לא יכולה לספוג אותה.. יש לי בת זוג אוהבת ואנחנו יחד כבר 11 שנה.בת זוגי עובדת ואני נשארת בבית עם 4 קירות.וזה מאוד מאוד קשה..לגבי עבודות.אני באמת שכבר ניסיתי הכל.התראיינתי בהמון משרות.ואני לא מצליחה להתקבל לכלום.ניסיתי אימון אישי.והייתי במרכז לתעסוקה .שום דבר לא הולך..ובעיקר.אני כבר התרגלתי מנטלית לשבת בבית ולא לעשות כלום.כך שגם אם היו מקבלים אותי לעבודה.זה היה כמעט בלתי אפשרי להתחייב להגיע ולצאת מהבית יום יומית.כי המוח שלי כבר לא רגיל לעשות כלום.3 שנים זה המון.. יש לי הרבה חלומות.ללמוד רםואה משלימה.יש הרבה תחומים שמעניינים אותי.אבל להכל צריך כסך.וביטחון והערכה עצמית שאין לי..העבודה האחרונה שלי החזקתי שנתיים.ועזבתי בגלל שחטפתי אמירות הומופוביות..מלפני כן.לא ממש עבדתי..אז אני מרגישה כישלון בתור אישה כמעט בת 31 שלא עשתה עם חייה כלום. מה אני עושה עם המעגל הזה? עם הדיכאון הזה?

לקריאה נוספת והעמקה
25/08/2019 | 18:34 | מאת: ד"ר ספקטור אירנה

שלום, קודם כל מאוד חשוב להבין מהי הסיבה לתקיעות: האם מדובר בדיכאון, העדר כישורים ספציפיים שנדרשים במקומות עבודה או לסירוגין יש לך דפוסי התנהגות שמקשים על הסתגלות? כדי לברר זאת , יש לפנות לאבחון לאיש מקצוע, עדיף פסיכיאטר, כדי לעשות הערכה מקיפה ולהגיע למסקנות שיאפשרו למצוא דרך לעזור לך באמצעות הטיפול.

25/08/2019 | 19:26 | מאת: מישהי

אני לא יודעת אם זה דיכאון.כי סבלתי מדיכאון חריף בעבר .ולא יכולתי לתפקד.וזה לא בדיוק זה היום. אני פשוט 3 שנים יושבת בית .מדי פעם עוד הולכת לראיונות וזה לא הולך. ולגבי פסיכיאטר. אני נגד טיפול תרופתי. בעבר לקחתי .וזה לא עשה לי טוב. אני לא מאמינה בתרופות כימיות. הבעיה אצלי שאני לא באה טוב כנראה למראיינים ובגלל זה כנראה לא מתקבלת לראיונות. או שהם שמים לב לחוסר ביטחון שלי. אבל האם בנאדם עם חוסר ביטחון ודימוי עצמי נמוך לא עובד בגלל זה. ? זה לא הגיוני. אני לא יודעת מה לעשות. ולגבי כישורים. עבדתי רק שנתיים במוקד טלפוני. הכישורים היחידים שיש לי זה מה שעשיתי שם בעבודה האחרונה. אין לי שום יכולת לפתח כישורים. כי בשביל ללמוד צריך כסף. זה פשוט מעגל. ומאוד מתסכל.

מנהל פורום דיכאון - אבחון וטיפול