לא מרגישה את הצורך במין ואין חשק

דיון מתוך פורום  טיפול מיני בנשים

11/05/2019 | 09:46 | מאת: אנה

היי, אני אישה בת 32 ואף פעם בחיי לא גמרתי, אני ההאמת לא מרגישה את הצורך בכלל בסקס וכשבעלי מציע לי משהו מעבר לסקס לא בא לי בכלל ואני עושה סקס סתם כדי לסמן על זה וי. אני לא מרגכישה צורך לגעת בעצמי ואני מאוד פתוחה עם הגוף שלי אין לי בעיה להיות ערומה וכשיגעו בי. זה מגיע למצבים בהם בעלי או בני זוג לשעבר שלי היו מחדירים בי כשאני ישנה (באישורי) העיקר שיתנו לי לישון ואני לא אצטרך להתאמץ. האם יכול להיות דבר כזה שאני א מינית? אני כן לפעמים מרגישה שבא לי משהו לפרוק אבל לא יודעת כמה זה קשור מינית.

לקריאה נוספת והעמקה

שלום אנה מה שאת מתארת יכול להיות תוצאה של סיבות מגוונות. האם עברת חוויה לא נעימה או טראומטית בעבר של הטרדה מינית? מה היתה החוויה של בחינוך מיני בבית עם ההורים? מה עבר עלייך בגיל ההתבגרות בנושא מין ומיניות? האם את נהנית להתנשק להתלטף ולהתעלס עם בעלך? איך הקשר ביניכם? כדאי שתפני עם בעלך לטיפול מיני מוסמך אצל מטפל עם רקע בעבודה סוציאלית קלינית או פסיכולוגיה קלינית דרך אתר איט״ם

12/05/2019 | 13:49 | מאת: אנה

היי, לא חוויתי שום דבר טראומתי בעבר. חינוך מיני אמא שלי מאוד פתוחה לזה (אבא שלי נפטר כשהייתה בת 3) אני לא כזה נהנת להתנשק באופן כללי אבל אני אוהבת לגעת וללטף אותו. הקשר בינינו די טוב אני מרגישה שנמשכת אליו אבל לא יודעת איך לבטא את זה. אין דבר כזה א- מיניות? אני באמת חושבת שאין שום סיבה אמיתית שעומדת מאחורי המצב הזה.

21/06/2019 | 12:06 | מאת: א

היי אנה. קודם כל את לא א- מינית. כי א- מיני מדבר על משיכה ולא על חוסר חשק. יש המון סיבות לחוסר חשק חלקן פסיכולוגיות למשל לחץ בחיים, עייפות... תקשורת עם בן זוג.. ויתכן גם הורמונליות למשל גלולות.

מנהלי פורום טיפול מיני בנשים