בריחת קקי
דיון מתוך פורום הרטבת לילה בקרב ילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בני בן שלוש וחצי גמול מזה כשנה לערך. לפני כשבועים החלה תופעה של בריחת קקי בגן וגם בביית היום למשל ברח לו בבית שלוש פעמים.להערכתי התופעה הינה על רקע רגשי שכן לפני כחודש נולדה לו אחות צעירה והוא החל גן חדש שבו מרבית הילדים בוגרים ממנו. לשאלתי מדוע בורח לו באחת הפעמים אמר שרוצה להיות תינוק ביתר הפעמים הכחיש. כיצד עלי להתמודד עם הבעיה להתעלם? לתת פרסים? לכעוס? להעניש? לשים חיתול? אודה על תשובה מהירה
בשלב זה יש לפעול ברגישות למצבו החדש של הילד. יש לתת לו כמה שיותר פיצוי על השינוי במעמדו בבית - במיוחד על ידי הקדשת זמן נטו עבורו של אמא או של אבא -- לקחת אותו לבד לגן המשחקים וכיוב"ז. יש לשבח ולפאר אותו על באופן כללי בחברת קרובים חשובים כמו סבתא וסבא ובמיוחד על התנהגויות רצויות הקשורות בהרגלי נקיון. נא דווחושוב על המצב בעוד שלשה שבועות.