הרטבת לילה - ילדה בת 3.10
דיון מתוך פורום הרטבת לילה בקרב ילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום. בתי הגדולה בת 3.10 נגמלה ביום באופן מלא כבר בגיל 2.9 - הגמילה הייתה טובה ומהירה אך בלילה המשכנו עם הטיטול. באוגוסט הורדנו את החיתול והיו לילות יבשים אך מעטים-חשבנו שאם הזמן זה יפריע לה אך ההפך הוא הנכון :( אנחנו לוקחים אותה לשירותים לפני השינה ופעם נוספת לפני שאנחנו הולכים לישון - לעיתים רחוקות זה עוזר ורוב הפעמים לא ובנוסף יש גם לילות שמרטיבה פעמיים - לדעתי אין לה שליטה על כך - היא אפילו לא מתעוררת ויש ימים שישנ ה כך עד הבוקר. מה עושים?איך מתקדמים?
ניתן לסייע לכם בפתרון הבעיה באמצעות זמזם אלקטרוני אלחוטי במסגרת הדרכה, ליווי ומעקב במרפאה מקצועית.