גמילה מקקי
דיון מתוך פורום הרטבת לילה בקרב ילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ביתי בת 2.9 שנים ונגמלה מחיתולים בפסח , לפני כ5 חודשים. הדבר התבצע ישר באסלה עם ישבנון ללא סיר. הגמילה מהפיפי הייתה בסדר , לקחה בערך שבועיים, בגן היה קצת יותר קשה כיון שלא הייתה מוכנה לשבת בשירותים עד שגם זה צלח. כחודשיים היא גמולה גם בלילה. אך קקי זה סיפור אחר. היא לא מוכנה לעשות קקי בשירותים, היא מתאפקת כמה ימים עד שממש לא יכולה להחזיק, לרוב זה יוצא בסוף בתחתונים. כל פעם שהיא מתאפקת עם הקקי, אז היא תמיד מחפשת איפה לשבת כדי שלא יברח, מתנהגת באי נוחות, ורוצה מוצץ ואת הדובי שלה (חפץ שקשורה אליו). אציין שפעמים בודדות היא התישבה בשירותים לשם הקקי. בגן בדר"כ לא עושה קקי, אולי ברח לה שם פעמיים. ייתכן ובהתחלה הצקנו יותר ושאלנו הרבה על הקקי ובקשנו שתגיד עם יש, אך מהר מאוד עזבנו את זה ופשוט זרמתי איתה שתעשה בזמנה ללא לחץ , לא כעסנו או צעקנו כשברח קקי. כשזה יוצא בשירותים זה בסדר, אך בתחתונים לפעמים מתלוננת שכואב לה, אני לא יודעת אם זה אכן כואב או פשוט זה לא נוח לה שזה בתחתון. לאחרונה קנינו סיר במחשבה שיהיה לה קל יותר אך היא מעדיפה בשירותים. לרוב זו צואה רגילה, של אדם בוגר.(כגוש ולא צואה רכה) היא אוכלת טוב, כולל ירקות ושותה הרבה מים, לעיתים רחוקות הייתהצואה קצת קשה. כיום, אני ממש לא יודעת איך להתנהג בנושא, הייתי שמחה לעזרה תודה