בריחת צואה אצל ילד בגיל 4 וחצי
דיון מתוך פורום הרטבת לילה בקרב ילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ד"ר קושניר שלום. יש לי ילד בן 4 וחצי שנגמל בגיל 3 ומחיתולים. הילד עבר תהליך גמילה וארבע חודשים לערך הכול היה תקין ללא פספוסים. כאשר נכנס הילד לגן עירייה בגיל 3 וארבעה חודשים משהו השתנה הילד התחיל לפספס קקי לסירוגין, כעבור כמה חודשים גם פיפי בלילה. אני אובדת עצות ניסיתי את הכול, חיזוקים חיובים, פרסים, אנשי מקצוע אך לא מוצאת את האדם הנכון שיכול לעזור לי עם בעייה זו. לילד יש אחות בגיל 7 וחצי לה זה לא קרה, לא פספוסי לילה ולא יום. לאן עליי לפנות? מה לעשות? הילד מפספס בגן והגננת קוראת לךי המון על מנת להחליף לו. הילד עולה שנה הבאה לגן חובה ואיני יודעת אם יקבלו אותו שם מבחינה חברתית כי בגיל הזה כבר ילדים מגיבים. בבקשה תפנה אותי למקום הנכון על מנת שאפסיק לשלם הון תועפות ללא כל תועלת. אשמח לתגובה בהקדם