פיפי
דיון מתוך פורום הרטבת לילה בקרב ילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ד"ר ברוך . יש לי ילד בן בעוד 3 חודשים יהיה בן 4 . ילד מקסים כמובן . אך יש לו שתי בעיות שמפריעות לו, 1 הוא לעיטים מאוד קרובות מרטיב בלילה , לפעמים איפלו שלקחתי אותו לעשות פיפי. שאלתי , האם יש דרך לעזור לו שיפסיק להרטיב בלילה , 2 הבעיה הזאת כואבת מאוד . הוא מוצץ אצבע כמעט בכל תנוחה אפשרית . בבוקר בבית, בגן ,בערב , וישן כמובן עם אצבע בפה. ד"ר מה עושים עם האצבע הזאת ?זה מוציא אותי מדעתי . וכמובן הורס לו את השיניים ,
לגבי ההרטבה: ניתן לסייע לכם בפתרון הבעיה בטיפול באמצעות זמזם אלקטרוני אלחוטי במסגרת הדרכה , ליווי ומעקב במרפאה מקצועית. לגבי האצבע בפה: א. יש לודא כי הילד עצמו מעוניין להפסיק את ההרגל הזה. ב. ישנם חומרים בטעם מר שאפשר למרוח על האצבע או לעטוף אותה בפלסטר או תחבושת - כל זה כמובן בהסכמת הילד.