תורשה?
דיון מתוך פורום הרטבת לילה בקרב ילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ביתי הבכורה בת 5 ואין יום שהיא לא מרטיבה (2-4 פעמים בלילה) יש לציון כי בעלי ואני הרטבנו עד גיל מאוחר,אבל שנינו עברנו טראומה נפשית שבעקבותם אנו הרטבנו כי שאר בני הבית שלא עברו טראומה לא הרטיבו. השאלה שלי אם זה נקרא תורשה0זה חשוב כי אני רוצה להתחיל טיפול)#יש לי עוד ילדה קטנה ממנה בשנה והיא לא מרטיבה מגיל 3 תודה
לקריאה נוספת והעמקה
א. ברוב השמפחות של ילדים מרטיבים קיים אלמנט תורשתי בולט. ב. ניתן לסייע לכם בפתרון הבעיה באמצעות זמזם אלקטרוני בנסגרת הדרכה ,ליווי ומעקב במרפאה מקצועית.