שינה עמוקה מאד
דיון מתוך פורום הרטבת לילה בקרב ילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בני יותם בן 6 ועדיין מרטיב כל לילה. הוא ישן שינה עמוקה מאד וכמעט בלתי אפשרי להעיר אותו. אני מבינה כי הטיפול באמצעות הזמזם דורש התעוררות בעת ההרטבה. האם ניתן לטפל גם במקרה של שינה כל כך עמוקה?
שלום רב, רוב הילדים המרטיבים ישנים עמוק מאד ולא מתעוררים מהזמזם בתחילת הטיפול. במשך השנים ויחד עם הנסיון המצטבר פותחו שיטות התערבות מגוונות המאפשרות התגברות על תופעה זו במסגרת טיפולים בהרטבה המתבססים על שימוש בזמזם הרטבה. כך שתופעת השינה העמוקה מהווה כיום מכשול אשר ניתן להתגבר עליו. בברכה ד"ר ברוך קושניר מנהל מרפאות לטיפול בהרטבת לילה וחרדת אסלה www.kushnir.co.il