בעיות גמילה מפיקי ילד בן שלוש וחודשיים
דיון מתוך פורום הרטבת לילה בקרב ילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ילדי בן שלוש וחודשיים את הליך הגמילה ביצענו בחודש אוגוסט לפני כניסתו לגן , היחד היה גמול מפיפי וצואה באופן מוחלט עם כניסתו לגן וחפשות החגים הגיע רגרסיה בתחום הגמילה שבעצם נמשכת עד היום, הילד כל היום מרטיב ולא משתף פעולה(מה שלא קורה עם הצואה שלא מפספס ועושה בשירותים) ניסינו חיזוקים,הסברים,כעס עונשים הגענו למצב של חוסר אונים מוחלט.....
לקריאה נוספת והעמקה
מומלץ לגבש תכנית ברורה ומפורטת, לפעול על פיה ולשתף את כל הנוגעים בדבר. ייתכן ויהיה צורך לפנות לייעוץ מקצועי לשם גיבוש תכנית כזאת. מכל מקום המנעו לחלוטין מהפיכת הנושא לבסס לעימותים עם הילד.