התאפקות
דיון מתוך פורום הרטבת לילה בקרב ילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, בתי בת 2.7 (תאומה) החלה בתהליך גמילה שעבר יפה ומיד אחרי שנגמלה החלה כל להחזיק באיבר המין כאילו משהו מציק לה, אבל טוענת שלא שורף או כואב, מתאפקת לאורך כל היום תוך כדי אחיזה באיבר, רוצה רק תחתונים, מידי פעם מפספסת בתחתונים, כאשר עושה קקי עושה בתחתונים ומאד בוכה (לא חושבת מהכאב אלא מעצם העשייה). מסרבת לעשות בדיקת שתן בכל צורה (כוס או שקית), נראה כי ממש סובלת אך לא מצליחים למצוא פתרון. בדיקת צואה תקינה. האם זה פסיכולגי או בעיה זיהומית/חיידק? נמשך כחודש ימים ללא שיפור. אין חום.
לגבי שלילת הצד הגופני מומלץ להתייעץ עם רופא הילדים. לגבי הצד הפסיכולוגי מומלץ לפנות אל מרפאה המתמחה בטיפול בחרדת אסלה, עצירות והתלכלכות