נימולים ותחושת זרמים בקרקפת

דיון מתוך פורום  גידולי מוח

27/04/2016 | 18:49 | מאת: רועי

שלום לך ד"ר. אני בם 15 ורציתי לספר לך על תופעה שהתחילה לי לפני כחודשיים בערך ואשמח אם תוכלי לעזור לי בנושא כי אני חושש. לפני כחודשיים התחילו לי התקפי נימולים מאחורי הראש בצד שמאל בקרקפת אני לא בטוח אם זה תחושת זרמים צמרמורת או נימולים אך זה לא נעים לי בכלל. שאני מקבל התקפה כזאת היא נמשכת מספר שניות ואז נעלמת. התופעה יכולה לא להופיע כמה ימים ואז פתאום בכל מצב ללא שום פעולה מיוחדת או אירוע מיוחד ההתקפה הזאת יכול להופיע ושהיא מופיעה היא תמיד נמצאת באותה נקודה בקרקפת מאחורה בצד שמאל... חשוב להזכיר כי אני יושב הרבה על המחשב... הלכתי לרופאת משפחה אך היא אמרה שכמו שזה בא זה גם יילך ואין שום סיבה לדאוג אך אני בכל זאת חושש שיש לי גידול מוחי ופה אני פונה לעזרתך ומעוניין לשאול אותך כמה שאלות: 1. זה תסמין שאופייני לגידול מוחי 2. יש לך אולי מושג מה יכולים להיות ההתקפות האלה? תודה רבה לך ד"ר והמשך ערב נעים.

לקריאה נוספת והעמקה

רועי שלום זו לא תופעה אופיינית לגידול מוחי. אם אינך רגוע מתשובתה של רופאת המשפחה אפשר לבקש בדיקת נוירולוג ילדים. הרבה בריאות

01/05/2016 | 12:50 | מאת: רועי

תודה רבה על המענה ד"ר אני מעריך את זה מאוד. שאלה נוספת לי אליך ממה יכול לנבוע הנימולים האלה אם הם אינם סימן שמאפיין גידול מוחי?

מנהל פורום גידולי מוח