בלוטת התריס + גלוקוז בדם
דיון מתוך פורום אנדוקרינולוגיה והפרעות בגדילה בקרב ילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב בבדיקות דם שעשיתי שבוע שעבר, הראו עלייה דראמטית בגלוקוז בדם - מ 75 לפני חצי שנה, ל- 130 עתה. האם עלי להיות מודאגת? כמו-כן, בבדיקת בלוטת התריס, ההורמון TSH הוא: 0.04, כש T3 ו T4 בגבולות הנורמה. יש לציין שאני נוטלת טירוקסין מזה 20 שנה. נ.ב. לא יודעת אם זה רלוונטי, אך לפני 4 שנים עברתי ניתוח להוצאת גידול סרטני במעי הדק, עם גרורות לשחלות ולמעי הדק. לאחר הניתוח, עברתי טיפולים כימוטרפיים במשך חצי שנה. אודה לכם על התייחסותכם. שרית [email protected]
כל מה שספרת אינו ללבנתי לבדיקות עליך לבדוק בדיקת המוגלובין A1C אם הוא תקין- אין לך כל בעית סוכר כרגע.