בעית גדילה?
דיון מתוך פורום אנדוקרינולוגיה והפרעות בגדילה בקרב ילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, בתי בת 7, הלומדת בכיתה א', עברה מדידת גובה ומשקל יחד עם כל כיתתה. הופננו לבירור רפואי, כי נמצא שהגובה שלה רק 109 ס''מ, קרוב לאחוזון 1, והמשקל באחוזון 2.5 היא תמיד הייתה באחו נמוך, למרות שאוכלת טוב. כולנו במשפחה לא גבוהים. שאלות: 1.האם בדיקה מעידה על בעיה בריאותית או יכול להיות שזה תורשתי ובסדר? 2. אלו בדיקות היית ממליץ במקרה של בתי? תודה רבה!
גדילה היא - קצב גדילה ולא נקודה בודדת של גובה בגיל מסויים. גדילה היא כמה סמ לשנה גדלים. - לא קבלתי נתון זה בעיה בריאותית: ניתן לענות רק אם בודקים את הבת בדיקה גופנית שואלים שאלות בקשר לסימנים שונים ומבצעים בדיקות הכוללים תפקודי כבד כליות, בדיקות לספיגת מזון ועוד עליכם לפנות לאנדוקרינולוג ילדים לבדיקה והוא יבקש את הבדיקות המתאימות