פענוח אולטרסאונד צוואר
דיון מתוך פורום אנדוקרינולוגיה והפרעות בגדילה בקרב ילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, ביתי בת ה15 עשתה US צוואר עקב חשד לפעילות יתר של התירואיד. אשמח להבין מה המשמעות של תוצאות הבדיקה: אונה ימנית 3.8X0.9X1.1. בגודל תקין. 2 תהליכים נוזליים בגודל 0.2. א-ווסקולרים אונה שמאלית 3.4X1.2X1. בגודל תקין במרקם היפוסונרי. תהליך נוזלי בגודל 0.39 איסטמוס תקין. אין סימני לחץ על הקנה, הקנה בקו האמצע אין דחיקה של כלי הדם הצוואריים סונר רקמות רכות של צוואר: צד ימין: בשרשרת היוגולרית בלוטות לימפה עד 1.5 ס"מ צד שמאל: בשרשרת היוגולרית בלוטות לימפה עד 1.1 ס"מ תודה
הרופא שלכם צריך להתקשר לרופא שבצע את האולטראסאונד ולדון איתו על הממצאים. לא ברור לי מדוע בוצע האולטראסאונד ולא קליטת טכנציום