צמיחה לגובה וסטרואידים
דיון מתוך פורום אנדוקרינולוגיה והפרעות בגדילה בקרב ילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אותה שאלה - לגבי צמיחה לגובה: האם לנטילת כדורי סטרואידים כ-10 ימים ואינפוזיית סטרואידים חד פעמית (עקב התקפי אלרגיה) תיתכן השפעה על צמיחה לגובה של נערה כבת 13? האם לזריקת אדרנלין חד פעמית תיתכן השפעה כזו - עם או בלי האינטראקציה עם הסטרואידים? האם לאנטי-היסטמינים תיתכן השפעה כזו? תודה רבה
שאלה לגבי צמיחה לגובה: האם לנטילת כדורי סטרואידים כ-10 ימים ואינפוזיית סטרואידים חד פעמית (עקב התקפי אלרגיה) תיתכן השפעה על צמיחה לגובה של נערה כבת 13? ה תשובה:לא- אם לזריקת אדרנלין חד פעמית תיתכן השפעה כזו - עם או בלי האינטראקציה עם הסטרואידים? תשובה- לא האם לאנטי-היסטמינים תיתכן השפעה כזו? מה שם האנטי היסטאמין?
האנטיהיסטמינים: בימים מסויימים דסלורטדין ובאחרים אהיסטון.
ותודה רבה על תגובתך...כמובן.
אין קשר לגדילה