בצקת על הברית..............
דיון מתוך פורום כירורגיית ילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום בני עבר ברית מילה על ידי מוהל שלאחר התלהיך לצערי הוא דימם ואושפזנו בבית חולים. הבנתי שהבעיה הייתה בחבישה. בה' לאחר החבישה הכל הסתדר. כיום שלושה חודשים אחרי יש עדיין מעין בליטה בצד הברית. מלפני כחודש וחצי פרופסור ציין שמדובר בבצקת שאמורה לחלוף.אך לא ציין תוך כמה זמן. עדיין ישנה הבצקת. האם יש מקום לדאוג? מתי היא תחלוף? תודה
שלום אול בצקת לא אמורה להיות שלושה חודשים לאחר הברית. אחת הסיבות לבליטה יכולה להיות הצטברות של שומן תחת העור, מצב הנקרא סמגמא וניתן לרוב לטפל בו במרפאה. מציע לקחת אותו לבדיקת כירורג או אורולוג ילדים. בברכה,
מה הייתה הסיבה להצטברות השומן בעור? והאם הדבר כרוך בחיתוך או דקירה? אשמח לדעת איזה תהליך בדיוק הוא אמור לעבור. ועוד דבר נראה שמעל גזע הפין אין עור שעוטף אותו אלא רק בצדדיו. האם זה תקין? ומה גם הפין נוטה הצידה...