ניתוח בקע טבורי בילדה - סיכונים
דיון מתוך פורום כירורגיית ילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בתי (5) עומדת לעבור ניתוח בקע טבורי, בהרדמה מלאה. נמסר לי שהוא יימשך כ-20 דקות. שאלות: 1. מהם הסיכונים שבניתוח? 2. האם לאחריו יש כאבים? 3. מה משך ההתאוששות? 4. לבתי יש נטייה לאסטמה (עד לפני שנה הוגדרה כאסטמטית). מהם הסיכונים עבורה? 5. האם יש דברים שאסור לעשות אחרי הניתוח? לכמה זמן? תודה
שלום שרון שאלות חשובות את מעלה וחשוב לשאול אותן גם את הרופא המנח. 1.סיכוני הרדמה, דמם, זיהום ופגיעה בתוכן של הבקע זו כמובן רשימה חלקית. 2. כן וחשוב תת משככי כאב. 3.בימים הראשונים ועד לביקורת רצוי להמנע מפעילות מאומצת. 4.הרדמה יכולה לעורר אסטמה וכדאי להתייעץ עם רופא הילדים אם יש מקום לטיפול מניעתי. 5.עד לביקורת להמנע ממאמץ גופני, בהתחלה אפשר להקל ע"י קימה על הצד משכיבה לישיבה. בברכה,