חתך בלשון תינוק בן שנה ושלושה חודשים
דיון מתוך פורום כירורגיית ילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום וברכה בני בן שנה ושלושה חודשים, החליק ונשך את הלשון. ירד דם אך מיד נרגע, אכל, שיחק ולכן לא התייחסתי. בלילה סבל מכאבים לא הצליח לינוק ולכן לא לישון גם. הבור משחק ויונק, אך ראיתי שיש לו ממש חור בלשון, חתך עמוק. האם יש מה לעשות? יש לראות רופא? האם זה יכול הזדהם או פשוט להמשיך להניק? תודה רבה מראש
לקריאה נוספת והעמקה
שלום נועה נראה שהחתך מתרפא אך כפי שציינת קיימת סכנה של זיהום. כדאי שרופא הילדים יראה אותו ויחליט אם יש מקום למתן אנטיביוטיקה. אם יהיה ספק ניתן כמובן גם לפנות למיון. בברכה,