שימוש ברואקוטן- שאלות חשובות...
דיון מתוך פורום רפואת עור ומין
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ד"ר פרידמן, נוטלת רואקוטן זה השבוע השני, החלו קילופים בעור הפנים כצפוי ולהלן שאלותי: 1) האם ניתן להשתמש במייק-אפ רגיל? 2) באילו סוגים של קרמי לחות מותר ואסור להשתמש בעת השימוש ברואקוטן? האם בשומניים יותר? האם על בסיס מים? מותר קרם הגנה רגיל של ד"ר פישר? מותר וזלין? 3) מה תדירות המריחה המומלצת?? תודה רבה מראש (מקווה שהצלחתי לתמצת...)
לקריאה נוספת והעמקה
1.כן 2. בכולם כל עוד אינם גורמים לגירוי כלשהו 3. כמה שיותר ד"ר אכי פרידמן מומחה ברפואת עור ומין רפואה אסתטית www.dr-acky.com