שנתיים לאחר ניתוח.
דיון מתוך פורום רפואת עור ומין
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב דוקטור, לפני כשנתיים עברתי ניתוח מוצלח להוצאת בלוטת רוק מאחורי האוזן בצוואר, (גם בזמנו תרם הניתוח ביקרתי והתייעצתי אתך בנושא אודות הניתוח).. הבעיה שבאותו צד בפנים (די מרוחק מאזור הניתוח), תמיד האזור באותו הצד מיובש (בדומה לטיפול ברקוטן וכדומה), משפיע בעיקר לפני אחרי גילוח, ממש עור מיובש כמו קשקשים באתו הצד שדי מרוחק מכל הצלקת ומהניתוח עצמו. מה ניתן לעשות בכדי למגר תופעה זו, ומה כדי רצוי לבדוק. תודה מראש!!
לדעתי לא ניתן יהיה למגר אך בהחלט ניתן ורצוי להשתמש בקרמים שונים לשיפור הלחות באזור. ד"ר אכי פרידמן מומחה ברפואת עור ומין רפואה אסתטית www.dr-acky.com
תנסה קרם סבורם - קרם מיוחד מאד תחפש בגוגל - קרם סבורם תגיע לאתר של המטפל