בוטוקס לכפות רגליים
דיון מתוך פורום רפואת עור ומין
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בן 36 סובל מהזעת יתר בכפות הרגליים אפילו בחורף!! נסיתי הרבה משחות כולל מכשיר הדריוניק ללא הועיל. על סף ייאוש מהטיפול בתופעה. שמעתי על בוטוקס : 1.האם זה מסוכן?שאומרים שהאפקט שלו לשמונה חודשים,אז לאיפה נעלם החומר(בוטוקס) האם הוא נשאר בגוף או יוצא החוצא בדרך מסויימת? 2.האם אחרי הזריקה זה יגביל אותי ביום יום?ספורט ריצה וכדומי? 3.האם אתה ממליץ? נ.ב. אני מזיע בכל מקום בגוף,אבל בכפות זה מאוד מאוד פריע לי בשאר הגוף אני מסתדר?
לקריאה נוספת והעמקה
טיפול בטוח. אני ממליץ. ד"ר אכי פרידמן מומחה ברפואת עור ומין רפואה אסתטית www.dr-acky.com