נשירה ופצעים (חטטת)
דיון מתוך פורום רפואת עור ומין
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
יש לי כבר שנתיים נשירה מטורפת הכוללת גם פצעים כמו ציס'טות שיוצאות מדי פעם בפנים ובגב..לאחר שהייתי אצל רופא עור (מיליון פעם) הוא הסביר לי שיש לי חטטת ונתן לי אבץ ותרחיץ דיפורסאליק. זה אמור לעזור??? ואחרי כמה זמן ניתן לראות תוצאות? אני ביאוש טוטאלי לא נשאר לי שיער וגם מה שצומח הוא חולה....
לקריאה נוספת והעמקה
תחפשי בגוגל - הטיפול האלטרנטיבי במחלות עור תגיעי לאתר עולמי למחלות עור תזהרי מהדיפרוסליק זוהי תרופה סטירואידית עם תופעות לוואי
אם אכן מדובר בחטטת (אקנה) אזי הטיפול שקיבלת הינו חלקי בלבד. ד"ר אכי פרידמן מומחה ברפואת עור ומין רפואה אסתטית www.dr-acky.com