הסרת שיער
דיון מתוך פורום רפואת עור ומין
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני מעוניינת להסיר שיער בלייזר ושמעתי שזה מאיץ את תהליך ההזדקנות של העור ואף מגדיל את הסיכון לחלוץ בסרטן.האם זה נכון?? בנוסף רציתי לדעת האם בדיקת נקודות חן זה משהו שצריך לעשות כל תקופה מסויימת או שרק אם משהו נראה לי חשוד.תודה מראש
לקריאה נוספת והעמקה
1. איני מכיר את הסיכונים שהזכרת בענין הסרת שיער. 2. יש לבצע בדיקת שומות באופן עצמאי אחת לחודש בשינוי אחר שינוי מהותי בנגעים קיימים. יש להיבדק 3 פעמים בשנה ע"י רופא עור כמעקב סדיר אחר שומות. ד"ר אכי פרידמן מומחה ברפואת עור ומין רפואה אסתטית www.dr-acky.com