פריחה וגרד
דיון מתוך פורום רפואת עור ומין
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני מס' שבועות החל לי גרד בזרועות עקב מה שחשבתי עקיצה של יתוש. בשל הגירוי והגירוד נראה לי שזה התפשט קצת. הופיעו לי בליטות מגרדות (בהתקפות). מהזרועות עבר לאצבעות ומשם לפנים, במצח, לחיים וצידי הראש. הגרד לא מפסיק ולמרות משחות (דרמובט) כל פעם שמרחתי משחה במקום, הגרד הפסיק, הבליטות נשארו, אך הופיע פריחה חדשה באיזור חדש. אני כבר ממש פורחת. הרופא בדק שוב ואמר שזו ככל הנראה אלרגיה. אחרי החג אגש אליו שוב אך בינתיים אולי תוכל לייעץ אם כדאי לי לקחת כדור נגד אלרגיה? האם להמשיך למרוח דרמובט!!?..
את סבלת מתופעה הקרוייה אורטיקריה לדרמובט אין שום תועלת במקרה הזה וגם לרופא שיבדוק אותך בעתיד אין כל מענה לאורטיקריה. הטיפול היחיד בעולם שנותן תקווה לאורטיקריה הוא טיפול אלטרנטיבי. תחפשי את האתר בגוגל . חפשי - הטיפול האלטרנטיבי במחלות עור. אז חסכתי ממך דרך ארוכה במידע נקודתי. בהצלחה
לדעתי זאת אקזמה.
ניתן וניתן. ד"ר אכי פרידמן מומחה ברפואת עור ומין רפואה אסתטית www.dr-acky.com