פריחה וגרד

דיון מתוך פורום  רפואת עור ומין

20/10/2011 | 12:47 | מאת: נירית

לפני מס' שבועות החל לי גרד בזרועות עקב מה שחשבתי עקיצה של יתוש. בשל הגירוי והגירוד נראה לי שזה התפשט קצת. הופיעו לי בליטות מגרדות (בהתקפות). מהזרועות עבר לאצבעות ומשם לפנים, במצח, לחיים וצידי הראש. הגרד לא מפסיק ולמרות משחות (דרמובט) כל פעם שמרחתי משחה במקום, הגרד הפסיק, הבליטות נשארו, אך הופיע פריחה חדשה באיזור חדש. אני כבר ממש פורחת. הרופא בדק שוב ואמר שזו ככל הנראה אלרגיה. אחרי החג אגש אליו שוב אך בינתיים אולי תוכל לייעץ אם כדאי לי לקחת כדור נגד אלרגיה? האם להמשיך למרוח דרמובט!!?..

לקריאה נוספת והעמקה
21/10/2011 | 07:47 | מאת: טל

את סבלת מתופעה הקרוייה אורטיקריה לדרמובט אין שום תועלת במקרה הזה וגם לרופא שיבדוק אותך בעתיד אין כל מענה לאורטיקריה. הטיפול היחיד בעולם שנותן תקווה לאורטיקריה הוא טיפול אלטרנטיבי. תחפשי את האתר בגוגל . חפשי - הטיפול האלטרנטיבי במחלות עור. אז חסכתי ממך דרך ארוכה במידע נקודתי. בהצלחה

22/10/2011 | 06:44 | מאת: לא רופא

לדעתי זאת אקזמה.

22/10/2011 | 21:11 | מאת: ד"ר אכי פרידמן

ניתן וניתן. ד"ר אכי פרידמן מומחה ברפואת עור ומין רפואה אסתטית www.dr-acky.com

מנהל פורום רפואת עור ומין