גרד........................
דיון מתוך פורום רפואת עור ומין
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, התחיל לי לפני שלושה ימים גרד באצבע, מדגישה שזה לא בין האצבעות יש לי תור לרופא עור רק בעוד חודש, אין לאצבע צבע מיוחד, היא באותה צבע כמו שאר האצבעות, יש באיזור מעט יובש אין נפיחות ואין קשקשת או קילופים, האצבע נראית רגיל, מה זה יכול להיות ומה ניתן לעשות או לקנות בינתיים שיקל על הגרד, התחלתי לעבוד בבית אבות וייתכן שבעת מסירת כדור ונגיעה בחפצים שהקשישים נגעו אולי נדבקתי בפטריה.
לקריאה נוספת והעמקה
כדאי למרוח קרם לחות ולהמתין לבדיקת רופא העור ד״ר אכי פרידמן מומחה ברפואת עור ומין דרמו-אסתטיקה ולייזר www.dr-Acky.com