שאלת עור קשורה
דיון מתוך פורום רפואת עור ומין
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, לאמי הורידו לפני כמה שבועות כמו נקודת חן מופשטת באזור המצח, (+נלקחה לבדיקה).. ממש לפני יום יומיים הגלד נפל. ובהקשר זה רציתי לשאול האם מומלץ, נכון יהיה ובטוח להשתמש באחד מהתכשירים (ג'לים) המסייעים, והמתיימרים לריפוי הצלקת שנשארה. כמו כן האם בטוחים לשימוש, ללא שום חשש. האם החומרים בטיחותיים ואינם מאין סיליקון למילוי וכדומה.. והאם אינם מסרטנים, במיוחד לאחר מכן, בעת חשיפה לשמש וכדומה..? אשמח במידה ותוכל להרחיב מעט בעניין זה, במקום להיחשף לביקורות מקדמי מכירות ובפרסומים ברשת, לאותם תכשירים, שיהיו מן הסתם טובים פלוס. תודה מראש - שבוע נפלא!!!
פני לרופא העור המטפל הוא יתן לך את התכשיר המתאים ויסביר לך את העניין. ד״ר אכי פרידמן מומחה ברפואת עור ומין דרמו-אסתטיקה ולייזר www.dr-Acky.com