אדמומית, הרגשת שריפה ובעירה לאחר שעווה בפנים
דיון מתוך פורום רפואת עור ומין
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
עשיתי אתמול שעווה בפנים ( באזור השפם) עם רצועות מוכנות של וייט, לאחר שניקיתי את השאריות עם המגבון שמצורף, התחיל ממש לשרוף לי, הכל נהיה ממש אדום. ניסיתי למרוח אלוורה אבל זה שרף עוד יותר עד למצב שכל הפנים נהיו לי אדומות וירדו לי מלא דמעות אז מהר הורדתי את האלוורה. שמתי משחה לכוויות (ברן קר) והלכתי לישון. קמתי בבוקר שאזור השפם מאוד נפוח, שורף ואדום כאילו זה מין דם פנימי או יבש בכל באזור. זה שורף וכואב והאודם לא עובר כלל. תהיה לי כוויה בכל האזור ? מה לעשות?
למרוח הרבה משחה נגד כוויות ולהימנע מחשיפה לשמש ד״ר אכי פרידמן מומחה ברפואת עור ומין דרמו-אסתטיקה ולייזר www.dr-acky.com
קודם כל תודה רבה על תשובתך המהירה. דבר שני, זה כבר 3 ימים ככה והיום זה ממש התנפח ויותר כואב ואדום.