עשו לי סתימה חדשה ואמרו לי לנקות בין השיניים עם קיסם דנטלי מעץ
דיון מתוך פורום פריודונטיה, מחלות חניכיים ושתלים דנטלים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ניקיתי בין השיניים עם קיסם דנטלי מעץ במקום חוט דנטלי . הכנסתי את הקיסם חזק בין השיניים והחניכיים דיממו ( למרות שהן לא היו אדומות וגם אין דימום בצחצוח). אולי פצעתי את החניכיים אבל נוצר מאז חלל שחור בין השיניים מבחוץ . יכול להיות שחתכתי את הפפילה החיצונית ? עכשיו יש שם רגישות . בדיקת רופא לא ראתה משהו חריג או דלקת . מה ניתן לעשות , האם חניכיים חוזרות למצב קודם וסוגרות חלל שכזה שיכול לגרום להצטברות אוכל . ככה זה נראה מתמונה שעשיתי בגוגל תמונות https://photos.app.goo.gl/YxHeMDPF9f1GTTFQ6
לא הצלחתי לפתוח את התמונה. בכל מקרה -ממליצה לבדוק אם קיימת נקודת מגע תקינה בין השניים-אם אין נקודת מגע טובה תהיה דחיסת מזון באיזור שתגרום לדלקת.
מצרף תמונה ואשמח לשמוע דעתך