כאבים ושריפה ברגלים

דיון מתוך פורום  נוירוכירורגיה

30/06/2004 | 17:37 | מאת: ר.ת

שלום ד"ר אשכנזי אזכיר בקצרה את בעייתי שמוכרת לך היטב, לפני שנה ו-9 חודשים עברתי במרפאתכם ניתו להסרת מינינגיומה בחוט השידרה T6-8. למרות על הניסיונות של השתלת SCS באיכילוב, הזרקת בקלופן ישירות לחוט השידרה. מצבי הולך ומחמיר הכאבים בלתי ניסבלים, ולאחר כל נסיון שלא הצליח מצבי החמיר ואני לחלוטין מיואשת. פרט לכאבים ששום תרופת הרגעה לא מרגיעה, אני מרגישה בערה בלתי מיתנת לתאור, כאילו שופכים אש לתוך הרגליים ובמיוחד רגל ימין., כמו כן אני מרגישה כאילו כולי מכווצת. מעט המוטוריקה שהיתה לי הולכת ופוחתת מצב זה הינו יומם ולילה והייאוש רב עד כדי רצון להתאבד. אנא עוץ לי עצה.

04/07/2004 | 21:11 | מאת: אדי

הנני בן 40, בתקופה האחרונה סובל מכאבים ושריפה בכפות הרגליים, ומתקשה להירדם בלילות עקב כך, מבקש לדעת מה הגורמים האפשריים, עליי לציין שאינני סובל מבעיות לחץ דם או סכרת

08/07/2004 | 11:36 | מאת: רת

מחבר: ר.ת ([email protected]) תאריך: 30.6.2004 שעה: 17:37 שלום ד"ר אשכנזי הודעה זו היא בפעם שניה, פעם ראשונה נשלחה ב-30.6.04 אשמח לקבל התייחסות בהתחשב שטהי פציינתית אזכיר בקצרה את בעייתי שמוכרת לך היטב, לפני שנה ו-9 חודשים עברתי במרפאתכם ניתו להסרת מינינגיומה בחוט השידרה T6-8. למרות על הניסיונות של השתלת SCS באיכילוב, הזרקת בקלופן ישירות לחוט השידרה. מצבי הולך ומחמיר הכאבים בלתי ניסבלים, ולאחר כל נסיון שלא הצליח מצבי החמיר ואני לחלוטין מיואשת. פרט לכאבים ששום תרופת הרגעה לא מרגיעה, אני מרגישה בערה בלתי מיתנת לתאור, כאילו שופכים אש לתוך הרגליים ובמיוחד רגל ימין., כמו כן אני מרגישה כאילו כולי מכווצת. מעט המוטוריקה שהיתה לי הולכת ופוחתת מצב זה הינו יומם ולילה והייאוש רב עד כדי רצון להתאבד. אנא עוץ לי עצה.