אני פוחדת.

דיון מתוך פורום  נוירוכירורגיה

23/10/2003 | 15:43 | מאת: מירית++

שלום. עקב כאבי ראש מאוד חזקים בלתי מוסברים, ומעט סחרחורות, נשלחתי על ידי הנוירולוג לCT. עדיין לא ביצעתי אותה כיוון שאני פוחדת מאוד גם מהבדיקה עצמה, מאיך היא מתבצעת, גם מהתוצאות, גם מהחומר הרדיואקטיבי שמוזרק לגוף, ומהשפעותיו, ולו הקלות ביותר. אני חייבת הסבר מפורט כמענה לפחדים שלי, אנא עיזרו לי, ובנוסף, האם צריך ליידע אם בלוטת התריס מוגדלת, וכל שנה נעשית בדיקה כדי לוודא שהכל תקין איתה? (הכל ב"ה תקין איתה, אבל בגלל שיש במשפחה של הורי הסטוריית בלוטת תריס, אז אני עושה בדיקה כל שנה). אני רוצה לציין שכאבי הראש באים לכשבוע שבועיים, שלושה, חזקים, קשים, מעייפים, ומשפיעים על כל התיפקוד שלי, אני עייפה יותר בגלל ההתמודדות עם הכאב, וכל מי שרואה אותי אומר שאני נראית לא טוב, ואז הם עושים הפסקה של כמה ימים (הכאבים), כשברקע אני מרגישה שהכאב יושב איפה שהוא הוא מידי פעם נותן את אותותיו, ואז הוא חוזר שוב בעוצמה גבוהה, ככה לסירוגין כבר כארבעה חודשים. אנא עזרתכם, אני פוחדת, ומעדיפה להתעלם מהבעיה, ולא יודעת אם אפשר. אנא הסבירו, הרגיעו, וכו'.

23/10/2003 | 17:36 | מאת: HELP!!!

אם את פוחדת והבעיה מפריעה לך, הדבר היחידי אשר יכול לעזור לך הוא ברור מקצועי של הבעיה. מאות אנשים עוברים CT בשבוע, לכן אין שום סיבה שגם את תעברי את הבדיקה הזאת. בכל מקרה, אין מה לדאוג, תעשי בדיקת CT ואני בטוח שתרגישי הרבה יותר טוב לאחר קבלת התוצאות.

23/10/2003 | 21:33 | מאת: סמדר

שלום לך גם אני עברתי בדיקה דומה בגלל סימפטומים דומים מאוד- גם CT- אין לך מה לדאוג- החומר המוזרק יוצא בשירותים, אין שום השפעה, מי שיטפל בך יסביר לך הכל- אנשים נחמדים - לא נושכים, הבעיה שלי אובחנה כמיגרנה- ממנה סובלים המון אנשים, תודה לאל אותי היא לא תוקפת יותר מידי- מאז שטופלתי ע"י נוירולוג למה לך להמשיך ולסבול כשהבדיקה היא מגוחכת והטיפול עוזר :-))