זרמים וכאבים בזרוע ימין

דיון מתוך פורום  נוירוכירורגיה

18/07/2003 | 19:22 | מאת: MAGIC

שלום כבר חודש וחצי שיש לי כאבים בזרוע יד ימין ועד לצוואר תחושה של קוצים וזרמים גם באצבעות הופנתי לבדיקת EMG ונאמר שהמצב נורמלי אילו אפשריות נוספות יכולות להסביר את הכאב החזק . תודה

20/07/2003 | 17:57 | מאת: ד"ר רונית מוסברג

שלום, קשה לתת עיצות באינטרנט, ולבטח שלא אבחנות, הו מכיוון שחסרים פרטים נוספים קליניים והן מכיוון שחסרים הממצאים בבדיקה הנוירולוגית. באופן כללי ניתן לומר ששתי האבחנות האפשריות הן: לחץ על שורשי עצבים היוצאים מחוט השדרה הצווארי או פגיעה במקלעת העצבית באזור הזרוע. בשני המקרים בדרך כלל בדיקת ה-e.m.g. עשויה לסייע באיתור הבעיה. פעמים רבות יש גם צורך בהדמיית עמוד השדרה הצווארי, למשל באמצעות ct/mri.

24/07/2003 | 13:58 | מאת: סאני

גם לי יש את אותה בעיה. זה החל לפי שנה וחצי, נתפס לי הצואר[ כתף ימין אחורית] כמה ימים לאחר מכן החלו הכאבים לאחר בדיקקות אצל מספר אורטופדים ומספר צילומי צואר ועמוד שידרה הובחנה פריצת דיסק בצואר . קיבלתי מסםר טיפולים תרופתים כולל זריקות, המצב לא השתפר. במקביל לכאבים החזקים לא יכולתי לשכב על הבטן [פעולה שהגבירה את הכאבים] ולא לשבת זקוף. לאחר 3 חודשים הבחנתי ששריר החזה בצד ימין פשוט נעלם, עשיתי בדיקת emg וזא גילו ניוון של 3 שרירים [ חזה ימין, יד ימין וכתף ימין אחורית] ההיבחון היה- subacute rt. brachial plexopathy , ע"י נירולוג. הבעיה- הנירולוגים טוענים לבעיה נירולוגית ואילו האורטופדים טוענים כי הבעיה היא אורטופדית. קיבלתי החלטה להפסיק את כל הטיפולים, ולתת לזמן לעשות את שלו. זה עבד, השרירים החלו לחזור לעצמם. לפני שבוע חזרו הכאבים ולהמשך אני די מתלבט. זהוא זה.