התייעצות לפני ניתוח האם לבטל?

דיון מתוך פורום  אף אוזן גרון ילדים

30/06/2013 | 23:43 | מאת: תומר

שלום. לבני בן ה 5 נקבע ניתוח שקדים לסופש הקרוב. משום מה פתאום חשבתי על זה ואני לא סגור על כך אם אני רוצה לעשות לו את הניתוח. אני מרגיש שאני רוצה חוות דעת שנייה. הסיבה היא שהחוות דעת היחידה שקיבלנו היא מהרופא שגם ינתח אותו (נתוח פרטי). הניתוח נקבע לפני כמה חודשים וחשבנו אז שזה יהיה טוב אבל בינתיים רבים מהסימפוטמים קצת נעלמו להם כמו : נחירות בלילה , חוסר מנוחה. כמו כן אין דלקות כלשהן והוא לא מתלונן על כאבים. השאלה שלי היא האם אני צודק בתחושות שלי? האם חוסר הסימפטומים הם סיבה מספיק טובה לבטל ניתוח. אחרי הכל זה לא חבישת פצע. גם לא ממש מצאתי רופא אף אוזן גרון להתייעצות מהירה מהיום להיום.

לקריאה נוספת והעמקה

לא אוכל להתייחס לשאלתך ללא בדיקת הילד. המוטבציה העיקרית לניתוח היא התלונות אם הם נעלמו זה בהחלט מעורר שאלה אך כאמור רצוי להבדק שוב ע"י הרופא שהמליץ על הניתוח. גם אם נבדקתם באופן בפרטי לא יהיה רופא שימליץ על ניתוח שלא כצורך בברכה ד"ר גורדין אחראי שירות אא"ג ילדים בי"ח רמב"ם טל לקביעת תורים 077-2180024/5 www.drgordin.co.il

02/07/2013 | 13:15 | מאת: תומר

מעולם לא היו תלונות מצד הילד , אלא אנחנו אלה שלקחנו אותו לבדיקה מכיוון שהלילות שלו היו מלווים בשינה לא טובה- תזוזות בלתי פוסקות, נחירות וכו'. הרופא הסתכל, אמר שיש שקד מוגדל ושצריך לנתח ובזה זה הסתכם. השאלה- על מה עשוי להשפיע השקד המוגדל? מה הבעיות שיוכלו להיווצר בעתיד ובזמן המיידי?

מנהל פורום אף אוזן גרון ילדים