ניתוח כן או לא

דיון מתוך פורום  אף אוזן גרון ילדים

01/04/2012 | 21:03 | מאת: אמא מודאגת

שלום רב רציתי את דעתך המלומדת בבקשה. בתי בת שנתיים וחצי. עברה לפני שנה ניתוח כפתורים והיום עדיין עפ כפצור אחד, דלקות אוזניים חוזרות. ירידה בשמיעה של 35 באוזן אחת ובאוזן שניה 15-20. שקדים מוגדלים +4 . בשנה האחרונה 3 פעמים אירועים של חיידק בגרון. נשימות כבדות בשינה ובעירות ובזמן של מחלות גם נראה הפסקות נשימה. בזמן אנטיביוטיקה עדיין נוחרת ונושמת כבד אבל בזמן מחלה גם מפסיקה לנשום. לא היצה במעבדת שינה ולא נעשה צילום כי שלושה רופאי א.א.ג אמרו שאין צורך בכך כי הממצאים ברורים. אמורה לעבור שבוע הבא ניתוח כפתורים פוליפים והקטנת שקדים. אני לא רגועה ולא יודעת למה. אני יודעת שהמצב כמו שהוא מחייב ניתוח. אבל מה דעתך? מה אתה היית ממליץ? הכל לא חד משמעי..

לקריאה נוספת והעמקה

שלום לא בדקתי את הילדה כך שאני לא יכול לחוות דעה אך אם 3 רופאים המליצו אותה המלצה כנראה שזה הכוון. את גם בעצמך שאת מודעת שהילד צריך ניתוח אז איפה הבעיה ? בברכה ד"ר גורדין אחראי שירות אא"ג ילדים בי"ח רמב"ם טל לקביעת תורים 057-9955355 www.drgordin.co.il

03/04/2012 | 13:58 | מאת: אמאמ מודאגת

אני שואלת את דעתך ממספר סיבות, לא נעשה לה צילום, לא מעבדת שינה, היו לה 3 אירועים של חיידק בגרון והבנתי שההמלצה היא במידה והיו 5 אירועים של חיידק. הפסקות נשימה רק בעיתו של מחלה, בזמן אנטיביוטיקה אז היא נושמת תקין, מעט נוחרת. בזמן רגיל נחירה לילית ונשימה כבדה והיא הרבה מנוזלת. יש לי תחושה שרופא אחד מסתמך על דעתו של רופא אחר ולכן ישר ממליצים ללכת לניתוח, אפילו התיעצתי עם רופא פרטי. או שאולי בגלל הלחץ שלי מהניתוח אני מחפשת סיבות לא לעשות אותו..

מנהל פורום אף אוזן גרון ילדים