שאלה נוספת ברשותך...
דיון מתוך פורום אבחון טרום לידתי וייעוץ גנטי
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
תודה רבה על המענה עד כה, אולי שאלת ההמשך שלי התפספסה... האם במקרה של arsa ושני מוקדים אקוגנים בסקירת מערכות ובנוסף vsd באקו לב עובר, בדיקת צ'יפ גנטי תקינה וללא ממצאים חריגים בשאר המערכות יש המלצה להרחיב בירור לאקסום?
יש אפשרות להרחיב את הברור אם רוצים. אקסום בודק דברים שציפ גנטי לא בודק. התוספת גילוי היא לא גדולה אם אין (חלילה) מומים קשים בעובר, אבל היא לא אפס. אם יש התלבטות הדרך להתקדם היא עם יעוץ גנטי אישי, שבו ידונו איתך על יתרונות וחסרונות כל גישה בהצלחה
מרגיע מאוד לשמוע!