הפלה נדחית-שבוע 10-שאלה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי, עברתי הפלה נדחית לא מזמן,וערב לפני שהתבשרתי שלעובר אין דופק הרגשתי רע מאוד, היו לי התכווציות בבטן התחתונה שלאחר מכן התחלפו בכאבי בטן שדומים לקלקול קיבה, הקאתי והרגשתי רע כל הלילה.לא היה לי חום משמעותי (בערך 37 וקצת) וכשהלכתי בבוקר לרופא מיון התבשרתי שלעובר אין דופק. אדיש שזה קרה בשבוע 10 להריון כשהעובר אובחן בשבוע 8.6, לרופא הנשים שלי הייתה בעיה עם התאריך שלא הסתדר עם הווסת. האם יכול להיות שהגוף שלי חיסל את הריון כי קלט שמדבור בעובר פגום או לאו דווקא ומדובר בתקיפה כלשהי של הגוף? אדגיש כי במהלך התקופה שהייתי בהריון הרגשתי מצוין ולא היו לי בחילות או הקאות.
כדאי מאד לשלוח את החומר ההריוני לבדיקה של צ'יפ גנטי, מאחר שבמקרים רבים מוצאים הוכחה שמדובר בבעיה כרומוזומאלית בעובר.