הפרייה לאחר הזרעה עם גונל
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אני בת 40 אחרי שלוש הזרעות כשאחרונה הייתה עם גונל החל מהיום ה7 במינון 150 ליום למשך ארבעה ימים ומינון של שני כדורי אסטרפום. כל ההזרעות הקודמות וגם האחרונה היו עם אוביטרל ותמיכת אנדומטרין פעמיים ביום. הומלץ לי ללכת על הפרייה החודש ולא להפסיק את האסטרופם. האם כדאי להמשיף ברצף או לתת לגוף להתנקות ולהרגע מההורמונים? בנוסף בבדיקות הבטא הפרוגסטרון שלי בסביבות 30 עם תמיכה האם לדעתך זה מעיד על תמיכה לא מספקת ולכן ההריון לא מצליח ?
לקריאה נוספת והעמקה
לט הבנתי מה המטרה של נטילת האסטרופם. בטיפול הפריה ממילא תקבלי תמיכה עם פרוגסטרון.
(מספר מקשר)