כמה עוברים מחזירים????????????????
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
מטעמי דת בעלי ואני לא נהייה מוכנים לבצע דילול עוברים בכל מקרה. אנחנו לפני החזרה שלישית (עד היום הוחזרו שני עוברים בכל אחת משתי הפעמים - ללא הצלחה) ומציעים לנו להחזיר שלושה עוברים מוקפאים. האם זה הגיוני? תודה על תשובה מהירה כי ההחזרה אמורה להיות ביום א... תודה
לקריאה נוספת והעמקה
אני מסכים שלא מומלץ להחזיר שלושה עוברים לזוג שיודע שלא יעשה הפחתה. לידיעתי כמה מגדולי הרבנים מאשרים מבחינה הלכתית לבצע דילול עוברים, בגלל החשיבות הרבה שהיהדות מיחסת לקדושת החיים והרצון להציל נפש בישראל (דין רודף)).
(מספר מקשר)