לאחר Ivf משהו מוזר
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב ב18.2 בוצעה החזרה , ב1.3 בטא שלילית והפסקת תמיכה . בשל אי קבלת ווסת בוצעו ב10.3 הבדיקות הבאות אולטרסאונד תקין עם רירית 6 וזקיקים קטנים אסטרדיול 652 פרוגסטרון 53.5 ובטא שלילית שוב ב14.3 שוב בדיקת דם בא אסטרדיול 660 פרוגסטרון 13.5 ובטא שלילית היום כבר 20 יום אחרי הפסקת תמיכה עדיין לא קיבלתי ווסת מה יכולה להיות הסיבה ומה כדאי לעשות ? חשוב לציין ערכי פרופיל הורמונלי ביום 3 לווסת תקינים כולם ובתחילת מחזור ובמהלכו טיפול גם כן תקינים
לקריאה נוספת והעמקה
נראה שהגופיף הצהוב טרם נספג וממשיך להפריש פרוגסטרון. סביר להניח שבקרוב הוא ייספג והווסת תגיע.
(מספר מקשר)