עובר לא מתאים לגיל ההריון
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
פרופסור שלום, אחרי ivf, בהתחלה בטא נמוכה אשר לא הכפילה כמו שצריך, לבסוף התאושש והדביקה את הפער, ונצפה דופק פעמיים. בשתי הבדיקות שנעשו בהפרש של שבוע העובר גדל אך לפני התאריכים הוא מתאים לשבוע קודם (אני אמורה להיות שבוע 8 אך אני 7). רופא אחד אמר לי שברגע שנצפה דופק והעובר גדל אני יכולה להיות רגועה, השני אמר שעדיין יש סיכוי להריון לא תקין ואני צריכה להיות במעקב... האם עליי לדאוג, האם עדיין סיכוי להריון לא תקין? תודה רבה!
לקריאה נוספת והעמקה
תמיד יש סיכוי להריון לא תקין, אבל לאחר שרואים פעמיים דופק הסיכוי להריון מוצלח גבוה.
(מספר מקשר)