האם הפרופיל ההורמונלי תקין ?
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, לאחר כמה טיפולי אקקלומין שלא הניבו הצלחה החליט הרופא להעביר אותי לשלב הבא שהוא טיפול בזריקות. וגם לעשות פרופיל הורמונלי חדש, לפי הנחיות הרופא היום הראשון של המחזור הוא יום שבוא מתחיל דמם ממש ולא הכתמות, ההכתמות התחילו ביום 08.03 והדמם 09.03 הבדיקה נעשתה ב 13.03 ולהלן התוצאות TSH - 0.73 Prolactin - 191 LH - Luteinizing Hormone - 23.1 FSH - 5.9 טסטרון - 1.5 DHEA-S - 1.85 אשמח לדעת את משמעות הבדיקה כי הרופא שלי ביקש לחזור בסוף החודש כאשר כל הבדיקות שהוא דרש (היסטרוסקופיה, בדיקות דם וכו' יהיו מוכנות)
רמות ה- LH שלך גבוהות, דבר שקשור לעתים לשחלות פוליציסטיות והפרעה בסדירות הביוץ.