3 חודשים אחרי גרידה ואין מחזור
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום עברו כמעט שלושה חודשים מאז הגרידה שעברתי. אחרי כחודש וחצי שלא הגיע המחזור הייתי אצל הרופא שלי שראה רירית 6 ממ תקינה ואמר לי לחכות בסבלנות. אחרי שבועיים באתי לרןפאה התורנית שאמרה שנראה שמתחיל דימום ולחכות כמה ימים, אבל המחזור לא הגיע. מאז עברו עוד שבועיים!!! אני ממש מפחדת. שזה אשרמן ואני כבר לא יודעת מה לעשות!!!
כדאי לעשות בדיקת דם לאסטרדיול ופרוגסטרון ואז תוכלי לדעת מתי יש לצפות להגעת הווסת.
תודה על התגובה בבדיקות דם שעשיתי הופיעו הערכים הבאים: ESESTRADIOL (E-2) 113 pmol/L LH 7.20 IU/L FSH 5.30 IU/L PROGESTERONE 8.8 nmol/L BETA-HCG <5 האם אני לקראת מחזור? מעבר לכך, האם הימצאות של רירית 6 מ"מ ורחם שנראה תקין ב- US יכולים להפחית את חששותי לגביי הדיבקויות ותסמונת אשרמן?