להתחיל מהזרעות או ישר ivf
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בת 39 ושלושה חודשים. עומדת להתחיל בתוך חודשיים שלושה טיפולים לצורך הבאת ילד לעולם. האם כדאי לי להתחיל מהזרעות (כפי שהרופא המליץ), או שלא לבזבז זמן וללכת ישר על ivf? אציין שיש לי אפשרות כלכלית לבצע ivf באופן פרטי. הייתי רוצה אם יתאפשר בעתיד ילד נוסף, ולכן חשבתי שעדיף להתחיל מ- ivf שנותן סיכויים גבוהים יותר מהזרעה להריון תודה מראש!
IVF אכן נותן סיכויים גבוהים יותר מהזרעה להריון, אבל סביר בגילך לנסות שניים שלושה טיפולי הזרעה שעלותם נמוכה לאין שעור.
השאלה אם זה לא בזבוז זמן....התוצאןת של הפרופיל ההורמומלי שלי לא כל כך טובות, למרות שמצד קני לפני שנתיים הצליחו לשאוב לי לא מעט ביציות... והבנתי שזה גם מדד