תמיכה אחרי דקא 3.75
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
עברתי 3 מחזורים עם דקא ארוך, יוצאים 2 עוברים טובים, הרופא שלי מעדיף את הפרוטוקול הזה למרות מיעוט ביציות, בת 37 בטיפולים בגלל איכות זרע. הדקא מעכב את המחזור הבא לאחר הטיפול, בטיפול האחרון הזרקתי שבועיים וחצי מרוב שהכוף היה כבר בדיכוי ( בטיפול הראשון קבלתי 2 זריקות 3.75 בשביל להגיע לדיכוי) האם במצב כזה מספיקה תמיכה של נרות אוגסטן 3 פעמים ביום? האם צריך לבדוק במהלך התהליך מה רמות הפרגסטרון והאסטרוגן?
לקריאה נוספת והעמקה
זו תמיכה טובה. רמות הפרוגסטרון והאסטרוגן בדם לא משקפות את התמיכה שניתנת דרך הנרתיק מאחר והרמות ברחם גבוהות פי עשר.
(מספר מקשר)