שאלת בדיקות הורמונליות ו fsh
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי. קיבלתי תשובת בדיקות הורמונליות. בת 39 האם תקין? fsh -15.4 DHEA SO4 3.07 UMOL/L ( 1.20- 7.30) (..*......) LH 5.60 MIU/ML FEMALE MIU/ML 22-06-2011 ערכי השוואה עד FOLLICULAR PHASE 1.8-11.80 MID.CYCLE 7.60-89.00 LUTEAL PHASE 0.56-14.00 POSTMENOPAUSAL 5.20-62.00 :ביום 25-09-2011 שונתה השיטה.ערכי השוואה הם FOLLICULAR PHASE 1.90-12.50 MID.CYCLE 8.70-76.00 LUTEAL PHASE 0.50-16.90 POSTMENOPAUSAL 15.9-54.00 PROLACTIN 327.31 MU/L ( 59.00- 619.00) (...*.....) .החל מיום 25.09.2011 שונו ערכי השוואה TESTOSTERONE < 0.9 ( 0.50- 2.60) FREE T3 4.90 PMOL/L ( 3.50- 6.50) (...*.....) TSH 4.23 µIU/mL ( 0.35- 4.94) (.......*.)