קוניזציה וכניסה להריון
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בקולסקופיה נקבע כי אזור המעבר נראה בשלמותו תקין. בשעה 4-5 ובשעה 8 אפיתל לבן - נלקחו ביופסיה פאפ הקודמות היו תקינות. אין PCB תוצאות הביופסיה CIN2 אני רגע לפני השלמת הליך תרומת ביצית (אחרי חודשים ארוכים של התארגנות) - האם ההמלצה לדחות הכל עד להשלמת קוניזציה היא חד משמעית או שישנם מקרים בהם ניתן לחכות קרי, לא לעכב את התרומה ולהתמודד עם הקוניזציה אחרי ההריון (ככל שיהיה).
לקריאה נוספת והעמקה
בד"כ רופאים לא אוהבים לקחת סיכון ויעדיפו להיפטר מהאזור הנגוע בנגיף לפני ההיריון. אבל את יכולה לפנות לקבלת חוות דעת שניה מרופא שמתמחה בתחום.
(מספר מקשר)