נפיחות בבטן לאחר איקקלומין
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי אני מטופלת באיקקלומין זה החודש הראשון עשיתי מעקב זקיקים ביום ה14 זה היה לפני הביוץ והיו 6 זקיקים גדולים מאוד והרופאה אמרה שהכדור השפיע עליי בצורה טובה. המשכנו לקיים יחסים יום כן יום לא במשך כמה ימים. עכשיו אני ביום ה21 והבטן שלי נפוחה מאוד כבר 3 ימים בהתחלה זה היה עם כאבים ממש חזקים בבטן התחתונה ועכשיו זה רק נפיחות ממש נפוח כבר כמה ימים. מה הסיבה לנפיחות?זה אולי קשור לתחילת היריון ?
לקריאה נוספת והעמקה
יכול להיות קשר לתחילת היריון, כך שאם התסמינים חמורים כדאי לפנות לרופא המטפל לבדיקה.
(מספר מקשר)